Baksmällan

Vi tog oss i kragen och fångade dagen... Släpade oss ur soffan och cyklade ner till centrum. C och jag utan barn en fredagkväll är en sällsynt företeelse. Kvällen var skön så en uteservering hade varit trevligt men vi var inte sugna på något då vi fortfarande var proppmätta efter middagen. Att dricka öl eller vin passade också dåligt. C har match på söndag och det är tufft nog i värmen. Jag ammar fortfarande Ellie och hon vaknar gärna för lite påfyllning under natten. Trots de nya rönen att du som ammar kan dricka ett glas tycker jag själv inte att jag vill det. Så rubriken syftar inte på C eller min kväll utan vi gick in på biostaden för att se om det gick någon bio i bra tid. Hm Baksmällan, ingen film jag normalt hade sett då jag inte är något fan av hysteriska amerikanska komedier men har man inga förväntningar blir upplevelsen oftast så mycket bättre. Vi skrattade oss igenom filmen. Okej, man ska nog ta den med en nypa salt men ändå den var underhållande för stunden.

Hemma i soffan satt min mamma och barnen de sov gott i sina sängar. Alltså blev det en lyckad kväll för oss alla. Skönt!!

Ha en härlig lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0