Designtävling

Det här är ett lite annorlunda inlägg för att vara på min blogg. Jag är med och tävlar om en ny design hos Malla C. Då jag bloggat några månader och samlat på mej ett litet gäng med trogna läsare tycker jag det är dags att bli ännu mer personlig. I detta steg behövs en personlig design och jag skulle så gärna vinna den här tävlingen för hon är grymt bra. Jag klickade egentligen in på hennes sida för jag trodde att det fortfarande gick att beställa av henne men icke nu är det endast utlottning som gäller så hoppas, hoppas.... Kolla in Mallas blogg om du också är intresserad eller kolla in i allafall så har du något att läsa. Alltid kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0