Matchdag

C fick sovmorgon i morse då han i skrivande stund spelar match mot Ängelholm. Den verkar han tagit till vara på för han verkar taggad till tusen och har passat fram till ett av Södras 3 mål (!) Min darling har även dragit på sig en varning. Hm undrar om det är hans tredje så han är avstängd nästa match.... Jag ser fram emot vinst och därmed 3 poäng och en glad sambo. Håll tummarna!!!!

Annars har det varit en riktig slapp dag. Jag har lite svårt för när det inte händer något men Siri och jag har varit ute själva och det är alltid mysigt. Viktigt för henne att det inte alltid är lillasyster som får prio ett av mamma. Vi gick till frisören på förmiddagen och skruttan var kanonduktig för detta var första gången. Hon satt i mitt knä men var helt stilla, inget gråt. Hon ville inte ha färg i håret och frisören fick absolut inte blåsa med fönen men en klubba när hon var klar det ville hon ha. "Mamma, jag vill ha en blå" "Tycker du om den då?" " Jaha, det gör jag" Just det barnet som inte åt godis förrän vid midsommar i år då hon var 2,5 år. Nu är det helt omöjligt att hålla henne ifrån det. Det dyker upp klubbor och choklad hela tiden. Svårt, blir bättre efter sommaren då vi är tillbaka i den vanliga lunken med förskola m.m

(Nu blev det 4-0 i matchen, helt sjukt vad heta de gröna är ikväll. Önskar jag varit där!!!)

Påtal om klippningen. Den kostade 180 kronor och älsklingen ser ut som när jag klipper henne så jag kan nog fortsätta med det. Ingen större skillnad i alla fall....




Sötaste Siri...




Finaste Ellie behöver inte klippas men visar glatt upp de 4 små gaddarna.


(
Alltså det är inte klokt men nu är det 5-1 i matchen. Varför är jag inte där????)

I eftermiddags var Siri och jag ute på cykeltur med hennes trehjuling runt torpa. Vi hyrde en 10-kronersfilm i videobutiken Surfs up.

(
Ursäkta men nu skriker jag för det står 6-1)

Så istället för att se säsongens match som nu är slut så har jag tittat på surfande pingviner och läst boken Bara rumpor.

Hoppas ni också haft en underhållande kväll!! Jag måste läsa på södrasajten nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Underbart härligt med vinst! Kan ni ses något i morgon? Kram

2009-08-03 @ 21:17:00
Postat av: Rebecca

Underbart härligt med vinst! Kan ni ses något i morgon? Kram

2009-08-03 @ 21:17:13
Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Det är bara att adda mig på msn tjejen så kan vi fixa det nu i veckan :-)



Kram

2009-08-03 @ 21:28:14
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0