Solig fredag..

som bjudit på veckohandling med stora älsklingen på Maxi. Det var vi och alla pensionärerna som var ute tidigt. Ellie stannade hemma och vilade upp sig med mormor.

Annars en något lugnare dag än igår....



Sparkcykeln hängde med på en tur till friardalen.




"Mamma, vill du cykla nu?"


I lekparken träffade Siri en kompis som hon gärna ville leka med. Tanken var egentligen inte att stanna där då det är stekhett när solen strålar. Ellie pustade i skuggan men skruttungen och jag testade klätterställningen.
Den andra flickan klängde omkring vant.. "Jag är 4 år, jag är större än du" Ja visst säger jag hon är bara 2.... Siri svarar också "men jag kan mycket"

Nu får vi se vad vi ska hitta på... C och jag har möjlighet att komma ut själva några timmar nu när min mamma är här och älsklingarna somnat. Men ärligt talat. Jag är helt slut. Jag steg upp innan 6 och vila finns inte utrymme för så vi kanske blir så tråkiga att vi hyr en film och stannar i soffan även ikväll. Vad gör man  helst en fredag???

Hoppas ni har en riktigt skön kväll!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0