Ännu en solig sommardag...

just nu finns det inget att klaga på med den svenska sommaren. Lagom varmt, vindar som fläktar och några molntussar i skyn. Vi försöker vara ute så mycket som möjligt. Siri är feberfri och näsan rinner inte längre så nu i eftermiddag har hon fått bada en stund. Lilla trollungen hostar fortfarande men har inte heller feber så hon har fått leka på en filt i skuggan. Nu sover hon inne där det trots allt är svalast. Härliga, sköna dagar, nu när barnen är pigga!!!

Jag tänker inte bli långdragen utan ska visa några bilder från dagen....



"Titta jag kan sätta mej upp..... i alla fall med lite hjälp på traven"




Ellie fick vara med Siri och bygga med lego i morse.




Titta fröken Persson har klänning idag.... kors i taket! Köpt i Emmaboda på family house. Min dockvagn är väldigt  poppis.




och så lilla fröken som leker ute.




Blivande trädgårdsmästare tro???


Sen var det som sagt nakenbad i poolen. Amning, mellanmål, blöjbyte osv....

Jag ska göra mej färdig till kvällens middag hos Tina.
Härlig Fredag!!!! Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0