Äntligen sommar!

Värmen ska hålla i sig hela veckan och det är bara så skönt att vara ledig. Siri stortrivs med att slippa ha massa kläder på. Är däremot lite svår med solkrämen men dagar som idag släpper jag inte henne utanför dörren utan. Efter lite tjat lät hon sig smörjas över hela kroppen och vi kunde ha en skön utedag. Det har mest blivit bad i poolen, även jag fick plats.... tyckte dock det var ganska kallt. En riktig badkruka har jag blivit.
Blir inga badbilder idag då skruttan mest var naken.

Ellie låg ute på en filt i skuggan och luftade sig. När det inte är högre temperatur än idag tyckte hon det var skönt, vindarna fläktade och hon kände på gräset. En ny naturupplevelse..



Sötaste Ellie vill gärna smaka på gräset.


Som sagt det har mest blivit lek. Siri tog en sväng med mormor och sparkcykeln.
 Vi hittade några riktigt gamla kompisar från min barndom som skruttan fattade tycke för...



Hela gänget samlat. Barbarmama saknas tyvärr, kanske finns någonstans om vi letar.

Jag kom ut på en powerwalk med Ellie i vagnen, tänkte jag skulle bli flitigare med motionen. En promenad om dagen så kanske jag blir piggare och orkar mer. Är ju så skönt att röra på sig!

Nu sover båda sötnosarna efter lite trixande och jag ska hoppa in i duschen sen en tidig kväll för mej!
Natt, natt!!!

Kommentarer
Postat av: lisa g

Vad kul att vykortet kom fram! Vi gjorde samma sak och skickade till en anonym när vi var i Rom i pâskas men där fick vi aldrig nât svar.



Vad mysig blogg du har, och dina barn är jättesöta :)

2009-06-24 @ 09:14:09
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Lisa!

Känns som något jag också kunde fått för mej att göra när jag var lite yngre än nu... ha,ha.

2009-06-24 @ 21:45:51
URL: http://annakalle.blogg.se/
Postat av: Linda

Barbapapa, härliga figurer som kommit tillbaka och moderna igen :o)

//Linda

2009-06-26 @ 10:17:18
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0