Dåså...

är det bara jag och Ellie hemma. Hon har precis somnat om och jag hoppas trenden håller i sig med längre sovpass.

Vi har haft en skön morgon. Idag vaknade C av barnen, jag låg som vanligt och väntade men se trägen vinner, ha,ha. Han steg upp skötte blöjbyten och fixade frukost. Det var bara för mej att slappa en halvtimme extra i sängen och komma upp till dukat frukostbord. Yes!!!! Vilken bra start!!!
Det behövdes idag när jag stannat uppe till halv ett bara för att se Lost som jag ångrar att jag någonsin börjat se... men nu är det för sent att dra sig ur. Igår lyxade Tv 4 till det med ett dubbelavsnitt, snacka om att jag suckade och gäspade.

Ellie väckte mej för mat vid halv 4, jag tror knappt jag öppnade ögonen varken när jag ammade eller bytte blöja. Jag har enbart mej själv att skylla, ikväll ska jag lägga mej tidigt!

Min förmiddag kommer att bestå av: städa tvättstugan, vika tvätt, leta hotell till minisemester i Göteborg. Med andra ord jag ska inte göra mycket...



Idag gick Siri till förskolan med alla snoddar och spännen i håret som kusin Oscar köpt till henne.


Ha en skön regnig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0