Fniss



Blir tänderna rena med Ellies bebistandborste?


Alldeles för sent igår kväll när vi skulle sova kom C på att han inte hade någon tandborste. Eltandborsten var urladdad och hans necessär med alla "produkter" är kvar på Öland. Jag hade glömt att köpa en ny när jag var i affären....vad göra? "Ta Ellies, hon har ju ändå inga tänder" föreslog jag. Svaret blev "ja,ja,bättre än inget, men vad liten den är"
Om det kliar i tandköttet har C även bitring på sin nya tandborste. Ha,ha,ha.

Full av fniss kröp jag ner i sängen. Siri kom inspringande före C ens hunnit lägga sig. Det första hon gör är att släppa en riktig brakare. "Fes du under pappas täcke?" Skruttan svarar glatt, "Jaha" "Vilken tur att du inte var under mammas täcke" ett nytt "Jaha". Stackars C, han visste inte vad han kröp ner till. Hela familjen samlad och dags att sova....

Siri har gått till förskolan idag och Ellie och jag är kvar hemma. Jag får ta tag i allt jag inte hann igår...

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, vad jag garvade när jag läste om Siris brakare och Crille ovetskap! Ses i morgon! Ringer dig ikväll sen!

2009-06-09 @ 12:04:20
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: anna

Ja, jag skrattade mej till sömns...

2009-06-09 @ 14:38:32
URL: http://annakalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0