Fröken cool...

menar inte mej själv, ha ha. Utan givetvis Siri.... Vi var som sagt sista dagen i Lindås idag. Jag, skruttungen och C som kom från Jönköping för att byta bil med min pappa körde en sväng i eftermiddag för att hälsa på Johanna. Hon var på jobbet och hade en present till sitt gudbarn, ett par otroligt fina tofflor. Först blev skruttan lite förlägen och ville gärna ha träskorna men inte prova, en bestämd dam..... tillsist lyckades vi lirka henne till att prova och efter det tog hon inte av dem förrän vi var hemma hos oss igen. Tack Johanna!!



 När jag var liten fick jag ett par nya tofflor varje år från toffelfabriken i Västraby. Måtro att det här väcker gamla barndomsminnen..... man sprang fort och fick ena träskon på fotknölen, aj,aj,aj
.




Gosungarna ville båda sitta hos pappa och det klart en vecka är en lång tid att inte ses.


Vi körde tidigt ikväll för att komma hem innan det blev allt för sent. Anade att Siri inte skulle somna varken i bilen eller direkt när vi kommit hem... och mycket riktigt ville hon leka lite innan hon kunde lägga sig. Så skönt att vara hemma!!
C
har städat och det var så fint och luktade fräscht av såpa. Vi hämtade sushi och tittade på allsång, skrutttan byggde lego, sen natta. Nu ska även vi vuxna krypa i säng!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0