Liten och go

Tidigt i morse när jag varit uppe för att amma Ellie som sover i resesängen i rummet bredvid kröp jag ner i min säng igen. Det var kyligt i rummet eftersom fönstret stod på glänt och utetempereturen var endast runt 10 grader. Siri sov gott utan täcket men kändes kall som en isbit så jag stoppade om henne och två små armar åkte ut och omfamnade min hals. Så mysigt med kramar från denna lilla tjej även om hon egentligen sov.
Jag förstår att C saknar oss nu, jag har i alla fall barnen. Han som brukar få krama skruttungen halva natten efter hon kommit in till oss. Då ligger hon ofta tätt intill sin pappa inte undra på att han haft  svårt att sova utan oss. Imorgon bär det av hemåt efter två veckor på turné. Då är hela familjen samlad igen.

Idag ska vi en sväng upp till Emmaboda och hälsa på Ida med familj. Jag hoppas på lite vuxenprat medans Siri leker med Stella och Asta. Vi får se hur det går var längesen barnen träffades....

Nu sover Ellie och Siri läser bok med morfar Bengt. Jag ska göra mej  i ordning för dagen. Sommarvärme idag också. Härligt!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0