När regnet faller ner...

håller vi oss inne. Siri är pigg hade lätt orkat en dag på förskolan. Skönt att det inte blev värre.
Städningen blev det inte mycket med... skruttan ville pussla och Ellie sov bara en kortis på förmiddagen.



Siri klappade en sköldpadda igår och fick det här pusslet av Cathrin. Mycket poppis, hon fixar det redan utan min hjälp.


Lilla trollungen har nog haft ont i magen idag för hon är inne på dagens tredje ombyte.... först kom maten i retur direkt efter amning över oss båda. Lite senare satt hon nöjd och glad i babysittern, jag anade oråd när hon en stund tidigare varit gnällig och bytt humör plötsligt. Lyfter upp henne och, yes, hela hon nerbajsad. Det fick bli ett bad mitt på dagen istället för ikväll.



Dagens tredje outfit och snart dags för en sovstund.


Båda barnen sover nu och jag ska slappa en liten stund med Elle Interiör och kaffe.



Härligt att drömma sig bort en stund....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0