Nedräkning...

snart bara en dag kvar, yes! Idag tvättar jag och får väl börja packa efterhand. Vi blir borta 2 veckor så ganska mycket grejer blir det. Kan ju alltid tvätta upp under tiden men så kul är ju inte det...

Vi har haft en riktigt slapp lördag. Jag kom aldrig ur min dvala så inte mycket har hänt... En promenad för C och jag medan Siri cyklade, träffade Lova med familj i lekparken. Handlade mat och lagade en fräsch nypotatis sallad med chevré och ruccula. Hyrde Shrek 3 och slappade i soffan, Skruttan satt som ett ljus och tyckte den var jättespännande.

C har städat utan att jag behövde hjälpa till. Helt underbart!!! Jag stängde in mej i sovrummet och försökte vila under tiden.

Nu är det sommarkrysset och försöka få Ellie att somna som gäller.... en trött gnällig tjej för tillfället.

Här är några semesterbilder från förra årets semester i Danmark




En liten skruttunge badade i det kalla Skagerakk.




Siri och C vid "Grenen", där Skagerakk och Kattegatt möts. Skruttan ville bada här också men det var för kallt.




Vi körde bil någon mil längs med stranden, otroligt vackert och helt sjukt att det är tillåtet.




Siris första besök på Mc´donalds blev en succé. Tänk att man fick en "present" med maten. Helt överlycklig var hon över dessa Dame Edna glasögon.




Våra reskamrater, Wille, Anneli och Jonas.




Vi hade en skön semester med lite av varje... här en regning dag med fika och shopping i  Ålborg. Jag var gravid med Ellie och hade precis börjat känna mej lite piggare efter en ganska tuff start på graviditeten.


Förhoppningsvis blir det lika lyckat i år!

Ellie har somnat och Siri sover sen länge, jag ska titta på Babel som börjar på 4an medan jag fixar med packning och tvätt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0