Nu är det kväll.

Lilla trollungen sover, nybadad, var verkligen på tiden men eftersom hon haft hög feber de senaste dagarna har det inte riktigt varit läge att plocka fram badbaljan. Skruttan åkte också i badet, var inte populärt idag men hon tvättade t.o.m håret tillslut så nu känns det som vi vaskat bort de värsta bacillerna.
Jag läste Pippi hittar en Spunk  för Siri precis det blev en sen kväll men hon sov så länge på dagen. C och jag hade inte hjärta att väcka henne. Så här på helgen är det mysigt att kunna ta kvällen som den kommer. Vi har ätit senare middag tillsammans och myst i soffan.

Nu ska vi vuxna se en dvd, jag fick fria händer och valde "It´s all about...THE WOMEN" en komedi med Meg Ryan och Eva Mendes. Jag hoppas det är en riktig feelgood film.

Vi har förresten bokat hotell (sent...) till vår minisemester i Göteborg i början av nästa vecka. Det blev Hotel Vanilj som jag tänkt från början. Ligger bra till och verkar väldigt trevligt. Det ska bli så skönt att bara komma iväg och göra något kul tillsammans hela familjen. Vi har inga större ambitioner utan tar dagarna som de kommer beroende på humör och väder.

Nu som sagt dags för film.... Hej, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0