Nu börjar helgen

Regnet öser ner från en grå himmel och smattrar hemtrevligt på rutan. En dag som den här tänker jag vilken tur att jag inte putsade våra fönster i veckan.

Det är fredag, C har endast ett förmiddagspass och efter lunch är vi lediga fram till söndag kväll. Alltså en riktig långhelg i våra ögon.
Vi ska utnyttja den till max.... i eftermiddag kör vi till Öland och besök hos farmor och farfar. Siri ska ta med sig cykeln, får inte glömma det, hon ser framemot att  ut med farmor och hundarna. Det blir säkert lek med kusinerna idag eller imorgon också. Jag är sugen på att köra en sväng till Borgholm imorgon på vår nationaldag om det klarnar upp vill säga.

Ikväll är jag bjuden till Johanna som fyllt år tidigare i våras. Det är lottöppning och middag med tjejgänget. Ska bli så kul att ses! Hoppas vi vinner storkovan, vore verkligen på tiden så vi kommer iväg på en resa snart. För tillfället hade det lönat sig att spara pengarna istället för att köpa lotter. Fast det är ju inte lika roligt. Hörde att vi inte blir alla ikväll, synd!
Är alltid svårt att få till så det passar alla 7 jag är glad att jag kan, var ju inte meningen till en början.

Ses ikväll tjejer!




Johanna och Ellie


Nu är hela familjen vaken, känns tidigt för frukost.... Jag ska packa för helgen sen kanske Geetha och Ebba hälsar på innan vi ska åka.

Ha en skön fredag! Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha det så trevligt på östkusten! Vi ses i nästa vecka! Kram

2009-06-05 @ 10:37:30
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0