Packa, packa

Det är märkligt så mycket det blir, varma tröjor, t-shirts, jeans, ska det vara sommarvärme eller kallt som om det blivit höst innan sommaren kommit? Jag har en förmåga att packa ner för mycket, får det plats tar jag med det ut i fall att....
Brukar välja väska först det som går i hänger med. Blir nog bra när jag är klar.

Jag började i morse men kom inte så långt, Siris väska blev färdig. Nu är det bara min och Ellies kvar. C vet förhoppningsvis vad han ska ha själv.

Vi tog en lång paus efter lunch och traskade upp till Stadsparken med Rebecca och Lova för att se Pippi Långstrump på cirkus och Emil på auktion. Som vanligt när det händer något för barn i parken eller när det är fint väder är det smockfullt med folk. Biljetterna till cirkusen var slut 5 minuter efter kassan öppnade så vi ställde oss inte ens i kön.
Däremot hälsade Lova Emil och vi lyssnade på musik en man som spelade positiv. Vi funderade länge på vad det hette men nu kom jag på det...



Siri gömde sig bakom vagnen när mannen spelade.




Finns det några snälla barn? Kom ska jag äta upp er! Verkade som Siri trodde det i alla fall...


Vi följde med kompisarna på middag istället, regnet hängde i luften och vi hann precis in. Rebecca lagade god köttfärslimpa och potatis. Tyvärr är inte Ellie pigg ännu så hon ville bli buren hela tiden och inte ens då var det riktigt bra. Feber igen men inte fullt så hög som tidigare om den inte gett sig tills imorgon får vi ta en vända runt barnmottagningen och överväga om vi ska åka eller avvakta någon dag. Trist men huvudsaken att hon mår bra!!!

De stora lekte....



...och slappade lite i soffan.


Siri har haft tofs och spännen i håret hela dagen, Yes är så sött! Hon kanske är tjejig ändå och ingen pojkflicka? Ha,ha, blir bra vilket som. Älskade unge!!!



"Näe mamma, Ellie med....




Trollungen vill till mamma.

Nu är C hemma från förlustmatchen, Santos missade en straff i 91 minuten. Tänk när de får ett poäng serverat så synd att han inte satte den. Tråkigt!!!!
Falkenberg
vann med 1-0. Nu är det uppehåll och träningsfritt i en vecka... Jippiii, en hel vecka....

Nähä,dags att göra färdigt.

Semesterkramar!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0