Sista dagen...

hos mormor Ann-Christin och morfar Bengt. Vi är lite trötta och smågnälliga både barnen och jag efter en nästan tropisk natt. Det svalkade inte av förrän fram i gryningen. Siri har yrat och gnällt natten igenom och tillslut kände jag irritationen komma krypande när klockan närmade sig 3-snåret och jag fortfarande inte somnat. Vid den tiden vaknade även Ellie för påfyllning i värmen, somnade dock om utan protest och efter det har natten varit okej.

I morse har vi läst alla böckerna som skruttan lånade på biblioteket en sista gång, jag hoppas hon förstått att vi ska lämna tillbaka dem... Nu är hon ute med morfar, har matat fåglarna med frukostmackan som blev över och cyklat på sparkcykeln. Lilla trollungen var också med och läste men ville helst smaka på boken, nu sover hon igen och jag tänkte börja packa ihop alla våra pinaler som finns i hela huset. Efter lunch kommer C , vi längtar allihop!!!!



Gummistövlar helt rätt idag.....


Ha en skön dag!!!

Kommentarer
Postat av: kajkalle

skönt att vara hemma igen? jag längtar också hem till ett komplett hem... men nu är d på g, halva köket på plats! i dessa varma dagar saknar man dock dusch mer än kök...

ha d toppen, kram, kram fr kalmar

2009-06-30 @ 20:53:17
Postat av: anna

Otroligt skönt!! Siri var tvungen att leka en stund innan hon kunde sova. Ellie verkade också känna igen sig...

Ni får ta kvällsdopp i havet, inte samma sak men säkert svalkande.



Kram

2009-06-30 @ 22:36:25
URL: http://annakalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0