Sista semesterdan

En vecka går fort... idag var det sista dagen på C´s semester. Trist, det är allt för kort tid tillsammans. Man ska hinna göra roliga saker och samtidigt koppla av,den ekvationen går inte ihop.

Jag och barnen ska stanna hos min mamma Ann-Christin och pappa Bengt i ytterligare en vecka. Här i Lindås ska vi softa och känna lugnet. Efter ännu en strid om kläder i morse  som slutade med att Siri valde en egen outfit. behöver vi ta det så lugnt som möjligt. Jag lägger ner nu, hon får ha det hon vill bara det passar vädret.



Dagens kläder.... och sovställning.


Vi har haft en riktigt skön eftermiddag. Siri har badat i "poolen" på tomten och lekt med med min gamla dockvagn. Hon har varit så glad. I början hade hon baddräkt men snart var hon en liten nakenfis och överlycklig.



"Här är jag mamma"



Vatten, är så kul!!!




Lilla älsklingen fick inte bada idag men var nöjd ändå.


C
är tillbaka i Jönköping. Jag och tjejerna saknar honom men vi ska ha det så bra som möjligt bara vi. Nu är klockan mycket och jag ska krypa till sängs i mitt gamla flickrum.

Sov gott!! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

det va en snygg sovställning Siri hittat =)

2009-06-23 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0