Sjukstuga

Vi är hemma idag igen. Siri är småkrasslig, har hostat hela natten men ingen feber direkt. Vi tänkte det kunde bli jobbigt för henne att vara på förskolan när hon inte sovit så bra. C är ledig från jobbet men ska på lunch med spelarrådet och sen träning i eftermiddag så vi tjejer får klara oss själva några timmar.

Ellie däremot blir jag orolig för hon har varit vaken flera gånger i natt så varken hon eller jag har sovit. Vid 2-tiden kändes hon varm och hade 38.6, inte så högt men eftersom hon sov så dåligt gav jag henne panodil. Hon somnade om men vaknade tidigt, imorse nästan feberfri men för en stund sen när hon endast sovit en kvart sen morgonen kändes hon kokhet och C  tog tempen igen, 39.9. Jag tycker det är otäckt när febern är så hög.... Hon somnade nyss i min famn och jag har precis lagt ner henne i vår säng och öppnat fönstret så rummet kyls av. Får stänga om en stund det är rätt så kallt ute.

Hoppas de små älsklingarna är friska snart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0