Softar

En riktigt slapp förmiddag har Ellie och jag. Hon sover ett långpass efter en tidig morgon. jag har tagit det riktigt soft idag. När trollungen somnat om pratade jag länge med Geetha på telefon.... sen dusch och påklädning. Slappat lite i skuggan på balkongen och väntar på att Ellie ska vakna så vi kan möta C för en lätt lunch innan handling på Maxi och hämtning av Siri.

Ellie
är så rolig hon har börjat "krypa" när hon ligger på rygg ser ut som hon simmar men hon tar sig framåt, hm eller bakåt kanske man ska säga. Har försökt filma men då blir hon arg, undrar säkert varför jag inte hjälper henne?
Siri brukar skjuta på när lilla trollungen ligger på magen. Jag får titta åt ett annat håll och låtsas att jag inte ser. Ellie blir överlycklig när hon förflyttar sig och Siri vill bara vara snäll stora syster.




Mammas söta lilla älskling!




Ellies lilla hand i min.




Känns som det blir en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fil bild !!!

2009-06-01 @ 19:36:48
Postat av: anna

Tack!!!

2009-06-01 @ 20:19:31
URL: http://annakalle.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbar bild med Era händer, fin!

Kikar in hos Er, hoppas allt är bra med Er.

Kram

2009-06-01 @ 22:08:36
URL: http://lindacarlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0