Sommarkväll

Temperaturen ute är lite väl låg men stämningen här inne vittnar om sommar. Jag serverade nypotatis och sill till middag. På stereon spelades svenska klassiker. C lyxade med en öl till maten. Vad det är härligt med den svenska sommaren..... helst om det blir varmt och sol.



En sillsymfoni... Siri åt potatis och kyckling men tyckte sillen såg spännande ut.


Siri somnade innan 8 och jag trodde Ellie var på väg också men hon skrek så jag tog upp henne igen. Stackaren en rap satt på tvären... nu ligger hon i soffan och är helt slut så vi får göra ett nytt försök.



Liten och trött


Så snart Ellie somnat sött ska C och jag se en film. "The List"  med bla Hugh Jackman, Ewan Mcgregor och Michelle Williams. En thriller...läste just på baksidan, tveksamt om jag gillar den. Kanske blir glatt överraskad...

Ha det gott!!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0