Söndag

Jag orkade inte se filmen igår och det va nog bra för istället kom jag i säng någotså när i tid. Ellie har det jobbigt på nätterna. Snuvig och täppt, nu verkar det även som om hon fått en lättare ögoninflammation. Jag fick badda ögonen med vatten inatt, tur jag tände lampan så jag såg vad problemet var när hon bara blev argare och argare... Därefter sov hon faktiskt okej.

C lagade mannagrynsgröt till frukost och Siri ber om "mer, mera, mamma".
Snart är det tid för C att möta upp resten av laget för avfärd mot Falkenberg. Idag måste det bara bli seger. Sista matchen innan ledigheten då är det extra skönt att ha en seger i ryggen. Matchen spelas redan kl 3 i eftermiddag.

Vi andra ska gå till Stadsparken med Rebecca och Lova för att se kulturskolan spela teater. Det är Astrid Lindgren tema hela eftermiddagen. Kan nog roa tjejerna.

Nähä, nu ska jag duscha och göra mej iordning innan C går.

Trevlig Söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0