Vi hängde med släkten....

Farfar "Hånken" har fyllt år men vi firade honom i söndags. En digitalfotoram blev födelsedagspresenten som jag tror han är nöjd med....

C tog med Oscar, Alex och Siri till Algutsrum redan på förmiddagen medan Cathrin, jag och Ellie shoppade på köpstaden. Behövde lite sommarkläder till Siri men så här i efterhand verkar det som jag får ta med henne i fortsättningen så hon kan välja vad som passar. Kläder är ett stort bekymmer att få på.... På midsommarafton gick hon omkring med en sandal på ena foten och en gympasko på andra.



"Vilka bra öron du har som går att hålla i farfar"




"Jag bara måste mysa Ellie"




Trollungen tyckte det var spännande att sitta med vid bordet.


Det var en skön dag! Barnen lekte både ute och inne. Vi tjejer tog en långpromenad med hundarna och mina små i vagnen. Siri somnade och sov en välbehövlig tupplur så hon orkade få i sig en grillad korv när vi kom tillbaka.

Så var det kväll igen.... Cathrin hjälpte mej bada Siri och Ellie. De var så söta tillsammans i badkaret. Lilla trollungen skvätte vatten och plaskade. Stora älsklingen var inte sämre utan "tvättade" håret på lillasyster.

C, Johan, Oscar och Alex var en sväng på golfbanan. Härligt med sommarkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0