Vilken härlig morgon...

säger hon lätt ironiskt. Det är ju lördag bara det gör allt bättre, bara två dagar kvar till semester. Okej jag är alltid ledig men jag är också ofta själv med barnen på helger och kvällar så det ska bli så skönt att kunna slappna av och sitta ner och äta, gå på toaletten med stängd dörr och kanske hinna med någon semester aktivitet.

Att jag känner mej sliten idag är för att Ellie vaknat varannan timme natten egenom och det är väl okej om jag någon gång lyckades sova ifatt...Men som skönt är har lilla trollungen ingen feber längre utan är istället snuvig. Det är vi glada för!

Siri fick ett utbrott i morse när hon skulle hjälpa till att laga gröt. Slog sin mamma och låg skrikande och viftande på golvet, Jag är alltid boven trots att det var hon och C som fixade frukost.
Nu är det glömt och jag har fått puss och kram, hon har ritat en teckning till mej men men pappa är bäst!
undrar när jag blir poppis igen? 

C ska snart iväg på dagens träningspass och jag ska göra oss andra iordning sen får vi se. I eftermiddag ska vi göra något så spännande som tvätta och börja packa. Efter dagarna i Göteborg ska vi vara på Öland och i Lindås ett par veckor. C blir tvungen att åka tillbaka till Jönköping efter en vecka men jag och barnen stannar lite extra och umgås med familj och vänner.

Grattis Farfar Hånken (C´s pappa) som fyller år idag!! Ha en skön födelsedag, Kram.



Födelsedagsbarnet förra året.... iår får vi fira nästa helg istället.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0