Ännu en dag på stan...

Äntligen är både C och jag färdiga med att shoppa kläder till dopet. Idag var sista dagen som möjlighet fanns att komma iväg och prova.
Vi började på Stil, hade fått ett erbjudande hem att det var 300 kronor rabatt på chinos och jeans. Perfekt! C hittade ett par snygga kittfärgade, kolla in hemsidan www.nn07.com
Gick vidare till MQ, C handlade snygg skjorta och jag hittade en bolero/kofta. Ellie bjöd till och sov gott i vagnen. Tillsist tog vi en sväng in på Noa noa och jag fick tag i en klänning som kändes bra. Äntligen!!!!



Tantvarning på storblommigt...


Vi gjorde lite andra småärenden sen gick vi till Twin för lunch. Där är ganska smidigt med vagnen och det finns bås med soffa så Ellie kan ligga i mjukliften och jag kan amma. Hon hade sovit hela tiden så det kändes som det snart var matdags för lilla fröken också.



En nyvaken tjej ute och lunchar med mamma och pappa.

Nu är hela familjen hemma, försöker vila men det går inte så bra... Match ikväll. Jag tänkte ta en liten stund vid datorn men men den stunden är nog förbi nu.
Matchen ikväll är hemma mot Trollhättan och tvsänds på Tv 4 sport.
Jag hoppas givetvis på 3 poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0