Bvc, lunch och shopping...

tänk vad man kan hinna på en förmiddag med lite effektivitet. Jag fick väcka Ellie för att komma iväg till stan, med lite "mjölk" i magen gick det bra. Lilla trollungen vägde 6080 och var 64 lång, lilla sötisen men hon följer sin kurva så Lotta tyckte jag kunde vänta en månad till med smak portioner när amningen funkar så bra. Lilla älsklingen blev stucken i båda benen och den andra sprutan gjorde riktigt ont, hon blev så ledsen. Usch då hugger det i mammahjärtat.



Här är hon pigg igen.


Vi mötte upp C för en lunch på Åtta Glas, brukar vara bra men idag blev vi besvikna. Kycklingfajitas, ingen höjdare!!!




C besviken på maten.


Ellie
somnade efter påfrestningarna efter två sprutor och att ha blivit avbruten i sin förmiddagslur. Jag fick gå en sväng så hon kunde sova färdigt i lugn och ro...



Sol men lite kyligt


Jag passade på att titta in på Sjöqvists skor, finns massor med bra barnskor där. Siri har vuxit ur sina och behövde lite av varje, tyvärr redan utplockat på storlekar så jag vågar inte vänta till rean.



Pippi sandaler och gympadojjoor


C
´s kommentar "snyggare skor än jag har" då pratade han inte om de blinkande pippisandalerna... men Siri kommer älska dem.

Nu ska jag amma Ellie sen till frisören.

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0