Dagens "måsten"

Alltid är det något som ska göras och tråkigt vore väl livet annars? "Varje dag är en del av livet"  Värt att tänka på ibland så inte dagarna bara rullar på (vilket de gärna gör) Ett syfte med den här bloggen är att uppmärksamma det lilla i vardagen och uppskatta det liv vi lever. I detta fall mitt eget och min familjs, jag kan inte dokumentera någon annans.Saker och ting är lättare att minnas i bilder och här fotas det flitigt dagarna igenom och bara en bråkdel hamnar här.
 Jag skrev dagbok  periodvis när jag var barn. De finns kvar där "hemma" i Lindås. Detta är lite samma sak, förhoppningsvis kan Siri och Ellie ta del av  den här "dagboken" när de blir störra för att se vad som hände när de var små... Härligt att kunna titta på solskensdagar när allt man ser är regn!

Dagens måsten...

Skriva den där middags/handlingslistan som aldrig  blev gjort igår

• Laga lunch

• Utvecklingsamtal på Siris förskola (vilket vi ser fram emot)

• Veckohandla på  Maxi


Det var nog allt, känns inte så betungande. C är helledig i eftermiddag, ingen träning och inget jobb. Så lyxigt!!!




Ett nytt liv har precis börjat




Kan ni se vem som är vem......?


De här bilderna är tagna på våra lyckligaste dagar i livet.

"Fånga dagen" Kram


Kommentarer
Postat av: Tina Jonasson

Jag tror Siri är överst och Ellie underst? har jag rätt?

2009-05-13 @ 11:52:46
Postat av: Rebecca

Jag tror samma som Tina

2009-05-13 @ 14:52:02
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0