Dan före dopparedan...

Imorgon är det dags, klockan två börjar det hela, Vi har en del att stå i, vet inte varför allt blir gjort i sista sekund.
I förmiddags tog jag med mej Siri och Ellie för att hämta nyckeln till samlingssalen. Lilla trollungen skrek hela vägen dit för hon inte var trött och då passar det inte fröken att ligga i vagnen. Vi tittade på lokalen, kök,diskmaskin mm. Det blir nog bra, kändes lagom stort...

På vägen hem stannade vi och tittade på en grävmaskin i säkert tio minuter. Siri är väldigt intresserad av bilar. Gick förbi en lekpark, gungade och grävde i sandlådan. Tyvärr inget skönt väder idag heller, jag frös. Fick med mej Siri när jag sa vi skulle gå och handla. Vi köpte korv och korvbröd, ville ha en lätt och smidig lunch idag.
Just nu sover de små och jag småfryser i soffan. Känner mej inte riktigt hundra... hoppas det bara är sömnbrist.



Siri lekte med sin älskade brandbil tidigare idag.




Morgondagens huvudperson.


I eftermiddag ska vi:
Handla, duka, baka, stryka och prova dopklänning, dammsuga här hemma, klippa Siri, bada sötnosarna och säkerligen ett antal saker till som jag glömt....

Usch, vad trött jag blev nu ska jag  ta en powernap jag också och komma tillbaka med nya friska tag!

Ha en skön fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0