En ledig dag går fort...

Dagen lider mot sitt slut. Vi har slökollat lite på Så ska det låta och Humorgalan. Siri hade svårt att somna ikväll men nu verkar hon  slocknat. Ellie sover också efter en smågnällig kväll...  hon biter på saker, dreglar och verkar ha lite ont  i magen. kan vara tänder på gång.

Vi har haft kanonväder hela dagen så när trollungen skulle sova i eftermiddag gick jag en promenad till A6 (köpcenter). Tog väl ca 40minuter, kändes som en lagom promenad. C och Siri åkte bil och mötte upp. Vi tänkte se om det fanns några sandaler till skruttungen. Jag hittade ett par vita med en röd stjärna på som såg okej ut. "Nej mamma, den är inte bra". Siri hittade ett par vita med rosa glitterhjärtan och love girl tryckt på skon. Mor och dotter kom inte till samförstånd, vi åkte hem utan sandaler.
Väl hemma igen... lite mat, lek och Bolibompa.



"Pappamys och bompa"




Ellie suger på tummen och se vilka "goa" lår hon fått.


Vi började titta på en film "Before the devil knows you´re dead" ... Jag orkar inte riktigt engagera mej och C sover på soffan igen,,, trött kille. Tror jag ska läsa istället, har ett par böcker liggandes får se vilken jag tar.
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hallo... låter som om ni har lika mysiga filmkvällar som vi. peter hyr film, somnar snabbt i soffan. jag tittar ensam... slår nästan aldrig fel...

idag e jag tokseg, jobbade inatt, har hängt i bjärby hela dagen. peter är i gbg...

kram, kram

2009-05-03 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0