En ny vecka

Måndag morgon, en ny vecka. Ellie har sovit hela natten, då menar jag till strax före 5 men det är skönt att slippa upp vid 12-tiden som det varit ett tag. Hon somnade om efter lite snack med mumintrollen. Idag vaknade även C så högt "pratade" trollungen.




Godmorgon alla!


Jag är dunderförkyld, mår helt kasst. Typiskt idag som det ska bli sommarvärme.... Jag ska lägga mej och vila så fort lilla älsklingen tröttnar på babygymmet. Tur att stora älsklingen är på förskolan några timmar. Hoppas jag hinner piggna till innan hon kommer hem  så vi kan gå ut i eftermiddag. Om ni vill se en annan eftermiddag hemma hos oss klicka här  

Nu ska Ellie och jag vila, Kram, kram.


Kommentarer
Postat av: kika

Hej!! Fabian, Jon och jag har precis sett nær Siri sjunger om larven!! Underbart!!! Kram

2009-05-25 @ 18:30:40
Postat av: Anna

Ja,visst är det underbart! Jag började hosta och fick sluta filma... annars hade ni fått höra både Pippi Långstrump och Lille katt.

Ha det gott!

Kram

2009-05-25 @ 20:02:24
URL: http://annakalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0