Fröken NEJ!!!



Fröken Nej eller är det vår goa Siri?

Då har lilla fröken Nej flyttat in hos oss, vi älskar henne också men snälla fröken Hjälpsam får gärna titta in nån gång!
Det är "Nähä,jag vill inte..." för jämnan, jag tror inte ens hon vet vad hon säger nej till i och för sig nästan alltid med ett leende på läpparna. Om jag redan är stressad är det otroligt irriterande! Annars är det givetvis bättre att hon är glad än ledsen och frustrerad.
Jag måste inskaffa en bok om trots, tycker jag egentligen vet vad jag ska göra men lättare att ha det svart på vitt. Vill också vara konse kvent och att C och jag har samma mål och principer.
Har någon ett bra förslag vad jag ska läsa?

Jag kom precis hem från förskolan, lämnade skruttan strax före tio istället för halv nio. Var inte bara beroende på Fröken Nej... utan lilla trollungen som tog sovmorgon.

Nu ska kaffetanten dricka kaffe innan jag tar tag i vårt hem. C och Geetha kommer och gör mej sällskap vid lunch. Idag ska jag bjuda på thailax.

Glöm inte titta på Kattis och Co kl 20 ikväll. Vimmelmamman Lotta Gray pratar om sin sjukdom.kolla här www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/

Kommentarer
Postat av: fd granne och lite kollega oxå... LINA

Tror inte på böcker, tror på magkänsla och att ni är konsekventa, båda två!

Ska vi ta Siri några timmar denna? Jag e hemma efter 14 imorrn, e visserligen hemma med en febrig C men det kanske går över? E hemma efter 15:30 på torsdag... Hör av er isf!



HEJA SÖDRA!!



Ps, såg dig i tidningen, du såg fräsch ut!!

2009-05-05 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0