Gudmor

Mother

Efter att varit inne hela dagen och stressat med all tvätt.( Jag hade givetvis glömt bort tvättiden på förmiddagen.)Var det skönt att komma iväg en sväng. Jag och tjejerna åkte ut till Geetha och Ebba. C skulle träna ett P-10 lag i Vallgårda som låg i närheten, så vi kunde samåka.
Siri och Ebba lekte utomhus och det var riktigt skönt väder.
Ellie var på guldhumör nästan hela tiden. Hon höll sig vaken i 4 timmar i sträck ikväll också, hm hon börjar också bli stor.... snart dags för smakportioner och sittvagn.

Ebba funderar mycket helst nu efter dopet... "Vad konstigt, jag är ditt gudbarn så du är min gudmor och min mamma är  gudmor  till Ellie" mmm... jättekonstigt. Hon är för söt!

Kram och god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0