Härliga onsdag...

Nu känner inte jag riktigt så, med en hals som värker hade jag helst dragit täcket över huvudet och stannat i sängen. Det funkar inte idag, Siri är ledig från förskolan. Stackars barn, jag kommer inte vara speciellt rolig att umgås med. C skötte de flesta morgonrutinerna och gick iväg senare till jobbet så  jag fick lägga mej en timme efter att ha ammat och klätt på Ellie.
Det är skönt att han kan styra mycket av timmarna på jobbet själv, då fotbollen är något som aldrig går att ändra på.

Jag och barnen har inga planer för dagen, känns skönt! Siri leker på sitt rum för tillfället och lilla trollungen sover. Jag ska plocka in tvätten och fixa i ordning lite här på förmiddagen. I eftermiddag är jag säkert bättre då kan vi hitta på något trevligt!

Nu ska jag tänka positivt och alstra energi.... Härliga, härliga Onsdag, även denna dag är en del av livet som ska levas och glädjas åt!!!!



En liten stad byggdes i Siris rum




Vill gärna leka med födelsedagståget....vilket mamma inte vill.


Ikväll har vi i tjejgänget hemifrån lottöppning hos Tina som fyllde år den 16 maj. Jag kan tyvärr inte vara med. Saknar er!!
Klicka här om ni vill höra en låt som minner om gamla tider.

Lycka till ikväll tjejer!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina Jonasson

Låten är ju fantastiskt bra! Det var tider det.

Stackare som är sjuk, hoppas du blir bra snart. Det är en pina att vara själv med barnen när man inte är pigg.

Vi tänker på dig ikväll när vi skrapar fram storvinsten. ja just det, måste ju köpa lotter.

Ha en bra helg. Kram

2009-05-20 @ 11:55:26
Postat av: Anna

Tänker på vägen in till Borgholm, party och härlig sommar...



Kram

2009-05-20 @ 13:42:50
URL: http://annakalle.blogg.se/
Postat av: kajkalle

storvinst? nja, den uteblir nog som vanligt men vi ska ha så trevligt ändå!

krya på dig!

kram k

2009-05-20 @ 15:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0