Kungen och jag

Pratade med "svärmor" Carina tidigare, hon ringde för att höra hur jag mådde. Jo tack med lite panodil i kroppen går det mesta. När vi babblat en stund kom vi in på gårdagens match när hon säger "så roligt för C att bli utnämd till kung" Jag fattade ingenting, tänkte om han fått någon utmärkelse jag missat, han brukar inte direkt skryta om sina bedrifter. Jag vet att vi har två underbara prinsessor men att jag är sambo med ers höghet visste jag inte. Det är jag och Daniel Westling, som står bredvid utan titel. Ha,ha,ha. Läs här.

Här är en gammal goding tillägnad Mr C Persson




Familjen, nästa nyårsdag är det vi i rutan. (detta är ett skämt, hoppas alla har humor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0