Lägenhetens nackdel...

Det är eftermiddag och det här är en sådan dag som bara flyger förbi utan att något blir gjort. Jag avskyr dessa dagar. Lite som att "skotta snö i snöstorm". Det gick snett från tidig morgontimma... Ellie vaknade allt för tidigt. Jag steg upp men var riktigt seg. När Siri och C också kommit upp och det var dags för frukost blev Ellie trött.  Om vi bott i hus, radhus eller kanske lägenhet med uteplats hade jag lagt henne i vagnen så hon kunde sova ute. Vi andra hade ätit frukost, kanske också ute när det är så fint väder som idag.,.sen gått en promenad eller bara slappat på tomten. Nu har inte vi det så, vi har en liten, liten balkong och en parkering utanför oss. Jag trivs i lägenheten men sommartid med småbarn är den inte optimal.

Idag har tränat ett förmiddagspass. Siri har lagat mat till dockor och gosedjur...



"Mamma, jag mata dockan flaskan"


Det gick ingen nöd på Siri hon var nöjd med att leka inne, mest jag som var frustrerad. Min förmiddag gick åt till undanplockning, amning, blöjbyte, matlagning och att vara en tjatmamma.



Ellie bajsar ner hela sig och babysittern.... mm jättetrevligt..




Ny blöja och nya kläder från p.o.p. Body och sockar present från Anneli, Jonas och Wille. Tack, tack!!!


C har kommit hem från träningen. Siri är nyvaken och Ellie sover..... Ska vi komma utanför dörren idag? Klart vi ska!!! Nu tar jag nya tag inväntar lilla trollungen som ska amma när hon vaknar.. "sen går vi ut och går"
Må solen skina hela dagen!!!!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0