Lycka...

kan vara något litet, flyktigt men ändå stanna kvar i kroppen och värma länge. Min lycka i morse var att Ellie sov hela natten (halv 5) men ändå bättre att jag fick en puss av stora älsklingen innan hon och C cyklade till förskolan. Hon kan vara snål med den varan annars. Brukar säga "Sen mamma, du kommer hämta mej eftermiddag" suck, så står jag där som en liten unge "men jag vill ha en puss nu!"

Pratade med mamma Ann-Christin igår och hon utryckte samma längtan "inte hade hon tid att kramas när Ellie döptes"
Nej, då var det lek med kusinerna och alla kompisar som gällde de vuxna var inte så viktiga.

Jag har laddat upp ett videoklipp på Ellie från i morse, stora tjejen... 5 månader imorgon. Klicka här
Vi har även tid på bvc imorgon (torsdag) för vaccination och den vanliga vikt och längd kontrollen. Blir spännande, jag tycker hon har fått mer gosigt babyhull, helst på låren och som Lotta sa sist " jag ser att hon ökat för kinderna är mycket rundare"

Nu ska jag rensa ut för små kläder, lägga in de nyköpta och tvätten från igår.




Nyvaken efter en liten powernap i förmiddags.


Ha en skön Onsdag!! Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilket liv på lilla Ellie! Kul att se! Kram

2009-05-27 @ 12:25:34
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0