Mamma mu

Livet är aldrig tråkigt med en 2-åring, vi får oss många oväntade skratt här hemma. I morse när vi satt och åt havregrynsgröt och mumsade leverpastejmacka var radion på i bakgrunden. Det spelades musik och pratades om vartannat, vi lyssnade inte så noga tills det kom ett intro som alla kände igen.... "Åh, mamma mu" säger Siri och för en sekund tror jag hon har rätt sen hör vi att låten som spelas är "Oh boy" med Miss Li...
Lyssna får ni se likheten är slående..... eller inte?

Klicka här  eller här

Nu ska jag ta tag i dagen. Ellie somnade precis om och jag ska hoppa in i duschen om en stund ska vi traska ner till stan för besök på bvc. Sen får vi se om det blir lunch på stan eller hemma beroende på vad som passar lilla trollungen bäst. Jag ska klippa mej och färga håret i eftermiddag så C blir själv med båda älsklingarna ett par timmar. Kan bli spännande.... den lilla är en riktig mammagris.

Have a nice day!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0