Måndag morgon

Alla utom C är snuviga men som tur är har ingen feber. Siri vaknade tidigt och gick upp och la sig i soffan och kollade barn tv. C tog sitt täcke och följde med. Lilla trollungen och jag låg kvar en stund till men vi hade inte sovmorgon direkt utan var uppe vid sju. Skruttan ville ha fruktsallad och yoggi till frukost så vi hjälptes åt att göra det. C ska hålla i fyra fotbollspass på en skola idag så han stack iväg före åtta.
Pang,pang,pang,,, det går i ett på morgonen trots att jag är mammaledig.
När jag duschade och klädde på mej gymmade Ellie, Siri lyssnade på musik och jag snabbade mej som attan.



Siri i sitt rum i morse.


Vi kom iväg i bra tid till förskolan. Barnen var ute och det var så härligt väder med sol och rätt så varmt. Siri började leka i "uteköket" redan innan vi sagt hejdå så idag gick det bra att  lämna.
Ellie somnade i vagnenmen sov bara en kortis. Nu gymmar hon och jag ska sortera tvätt som vanligt på måndagar.



Ellie provar sin nya filt och mössa från Design House.


Lilla trollungen börjar bli gnällig. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0