Mr Peak

Lunchen var trevlig. Geetha kom förbi tur det för C blev försenad , om jag känner mej själv rätt hade jag varit ganska sur annars. När han väl dök upp säger han "Jag tar ledigt resten av dagen, kan vi göra nåt mysigt"
Mysigt idag innebar ännu en jakt efter kläder. Vi är fortfarande inte klara med vad vi ska ha på Ellies dop.

C hämtade Siri på förskolan, eftersom det regnade körde vi ut till A6. Lilla trollungen sov men vaknade nästan så fort vi kommit dit. Till en början fick jag bära henne när C tittade på kläder till sig.
Han lyckades impulshandla en vårjacka från Peak på ett par minuter, med två barn och en ganska oengagerad sambo vid sidan om. Sen kände han sig färdig....får se om han blir klädd innan lördag.

"Jag  kan ta barnen och titta på en ny mobil så kan du prova i lugn och ro"  Jag tackade och slank iväg och provade skor. Hittade flera par jag kunde tänka mej men tillslut var det de här som fick följa med hem....



Från Scorett


Köpte även en kavaj på HM som jag tänkte ha till klänningen jag shoppat tidigare. Kände mej kanon nöjd och mötte upp familjen på 3... C kollade mobil. Han fick med sig en LG mobil med touchscreen därifrån trots att Ellie kräkts tre gånger på honom och Siri tjatat om dricka.
 Jag var tyvärr inte lika happy när jag provat allt tillsammans...kan inte ha klänningen, måste hitta en annan.

Ellie är lite förkyld så jag tror att det är därför hon kräks. Idag har det hänt varje gång hon ammat och några gånger där emellan.



Dagens första outfit, Body som Lina tryckt själv. Superfin, Tack!




Dagens sista outfit, cool tjej i heldress från Me Too, present från B-L och Veronica med familjer. Tack, tack!


Kvällen avslutades med ännu ett trevligt besök. Mankan var här på lite kvällsfika och fotboll på Tv. (Båda Ellies faddrar på besök på samma dag, tyvärr sov hon redan när Mankan kom)



Arsenal spelar, två av tre var intresserade....


Klockan är mycket... det finns tvätt att vika, tidningar att läsa eller en skön säng att krypa ner i.... Jag tror jag väljer det sista alternativet.

Kram på er och sov gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0