Nätshopping

Idag har jag ägnat mej åt att shoppa på nätet, tänk vad lätt det är...klick,klick och ett litet klick till och du är genast några kronor fattigare. Nu gör inte jag detta så ofta utan tycker det har sin charm att bli personligen expedierad i en butik och känna på det jag handlar. Det var bara det att jag har letat länge efter en solhatt till Siri och hittade en från Villervalla som tyvärr var slut i butik i rätt storlek. Tänkte att jag kanske kan hitta den på nätet, nu blev det inte den jag först såg för den var slut även här, tyvärr. Jag beställde en offwhite med stjärnor på, sen hittade jag söta kortärmsklänningar, t-shirts mm och en hel del var på rea. I like!!!!

Förrutom shopping har jag vilat och kurerat mej. Jag lagade en otroligt god fiskgratäng till lunch.




Siri är hemma igen från förskolan men ligger och sover. Var tydligen för många vikarier på vilan idag så hon kunde inte slappna av och somna. Ellie sover också och C tränar.

Vi tog några bilder på trollungen tidigare idag. Hon är så stadig så man kan tro att hon snart ställer sig upp. Ha,ha, skojar bara men hennes far gick när han var 8-9månader...



Titta på mej, jag står nästan själv..


Ikväll kommer Mankan på middag. Alltid lika trevligt! Är säkert någon match som grabbarna kan se på Tv men vi pratar ju samtidigt så då är det okej.

Nu kommer solen och jag har öppnat balkongdörren, skönt!

Kommentarer
Postat av: Lina (beckas kompis)

Hej, ja det är verkligen kul att blogga. Lite svårt i början vad man ska skriva om. Jag blir så sugen på dina recept som du lägger ut. Prövade lax i hummersås och den var kanon!

Ha det bra! //Lina

2009-05-19 @ 07:54:58
Postat av: Anna

Visst är den god????

Ha det gott!



Anna

2009-05-19 @ 08:10:26
URL: http://annakalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0