Nyklippt



Jenny på Hår 2000 lyckades fräscha till mitt slitna "amningshår"


Skönt att slippa utväxt och slitna toppar, tyvärr tappar jag otroligt mycket hår för tillfället. Det som blev så tjockt när jag var gravid. Ja,ja sånt är livet.

C och tjejerna hade det okej hemma när jag var iväg. Högläsning av Bamse i soffan för både Siri och Ellie. Jag ringde en gång för att kolla läget men då skrek lilla trollungen högt och ljudligt för hon var trött.  bäddade ner henne i sängen och hon slumrade snart sött och vaknade när jag kom hem. Puh, vad skönt att hon inte varit ledsen hela tiden.

Jag lagade spaghetti och köttfärssås, skulle stekt köttbullar men var för hungrig efter vår taskiga lunch... så mat snabbt, tack!!! Som ni märker är det jag till 99% som lagar mat i vårt hem. C gör annat, går ut med soppor, tankar bilen m.m. Vilket jag sällan gör... Vilken könsfördelning vi har men det funkar hos oss.




Siri skickar ett leende till mormor och farmor. Puss, puss.


Ellie
var lite gnällig ikväll så jag tog tempen, 38.3, kanske ingen feber direkt på så små barn men jag gav henne en panodil för vaccinationen kan ju göra så hon får ont i kroppen. Den verkar hjälpt för hon somnade strax före 7 och sover än. Hon bör vakna och äta innan natten men man vet aldrig.

Siri sover också gott i sin säng. Imorgon är hon ledig från förskolan och det är Marknad här i Jönköping. Jag och barnen ska gå en sväng med Rebecca och Lova. Skruttan gillade karusellerna förra året får se hur det blir den här gången.

Godkväll på er!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för det ljuvliga leendet, min lilla skruttunge.

Snart kommer Farmor o kramar o pussar dig.

2009-05-29 @ 19:03:25
Postat av: anna

Det gör ni rätt i!!! Ses snart, kram

2009-05-29 @ 21:09:07
URL: http://annakalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0