Så...

har ännu en dag passerat, gått , upplevts eller vad man ska säga. En skön dag i allmänhet. Jag rensade ut kläder från både Siri och Ellie. Lilla trollungen har kunnat ha 56 fram tills nu och en del passar ännu. Jag plockade även egenom skruttans gamla bebiskläder och kom fram till att köpa kläder till Ellie vore verkligen att slösa. Jag får handla till mej själv istället det behövs!
Sorterade det jag rensat i en sälja/skänka hög och en spara, lite nostalgisk blir man ju när de små plaggen kommer fram. Svårt att göra sig av med allt.

C kom hem på lunch efter ett träningspass. Jag bjöd på pastasallad, en av hans favoriter. Det är så lätt att slänga ihop lite av varje.

När Siri kom från förskolan gav vi oss ut på promenad/cykeltur, jag hade lovat henne det igår men då började det åska och spöregna, inte kul att ut i det vädret.
 Ellie fick hänga med i vagnen, stackarn hon tycker inte det är kul när det inte är sovdags.




"Pappa du hålla med"


Vi gick runt Torpa. Ja, Siri, cyklade mest men tyckte det var kul att gå och hålla i styret bitvis.




"Jag cykla nu, okej?"


Stora älsklingen hade nog kunnat vara ute hur länge som helst men jag tyckte synd om den lilla. C hade bråttom iväg på sitt andra träningspass för dagen då brukar det bli så här...




Siri står och gråter i fönstret när pappa går. Det är jobbigt med snabba avsked.


Alla var dock inte ledsna (självklart hade det varit trevligt att ha C hemma men men skulle man ha all tid tillsammans kan man aldrig längta...)




Ellie är bara ledsen när mamma går och maten försvinner.


Ikväll har det spelats fotboll här inne igen och Siri bara måste ha sina shorts då! Hon var nog väldigt trött  sen efter alla aktiviteter för hon somnade på ett par minuter när väl lampan släcktes.
Nu är jag själv med de små , C stack upp till jordbrovallen för att se champions league finalen, passar mej bra ska se dokumentären en skräddarsydd lillasyster på 4an


Oj,klockan är över nio, det har börjat. Ha en bra kväll!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0