Syskonkärlek

Efter gårdagens bett i näsan (som syns lite svagt) kan man tro att det råder avundsjuka mellan älsklingarna. Siri är bara lite drygt 2år så några planerade och genomtänkta elakheter är hon nog för liten för (kan komma framöver när hon blir trött på lillasyster)
I morse tittade skruttan på Bolibompa en stund före frukost, när jag kom upp med Ellie lät det så här.."Jag vill ha min lillasyster, mamma. Ellie sitta knät"  Siri får hålla henne sittandes i soffan när någon vuxen är med. Så här mysigt var det idag....



"Jag tycker om dej, Ellie"




Våra älsklingar!


Denna kärlek märks också i motsatt riktning, Ellie har full koll på storasyster och börjar ofta gråta om Siri lämnar rummet. Det är härligt att se hur de tyr sig till varandra, Siri ropade efter Ellie när C råkade kamma hennes hår lite för hårt i morse. Jag önskar och hoppas att de kan finna tröst i varandra och ställa upp "i vått och tort" genom livet och alltid stå varandra nära!  ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vad söta de är när Ellie sitter i knät!

2009-05-12 @ 20:48:45
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0