Tänk...

vad lite sol kan göra gott. Vardagen och livet känns genast mycket lättare. Jag är piggare idag, ingen svininfluensa här inte. Det är mycket enklare att stiga upp trots att barnen vaknat i ottan, kanske inte riktigt så tidigt men runt halv 7.  Natten har varit märklig så vi borde vara trötta allihop. Ellie har vaknat till och skrikit då och då och jag ammade henne redan vid 2-tiden. C har gått i sömnen, steg ur sängen och viftade runt och drog i ena armen, när jag pratade med honom svarade han inte. I morse mindes han inte att han varit uppe.... drömde säkert om ormar. Siri kom in till oss rätt tidigt men hon har sovit trots skrik och hoppande i och ur sängen.

I morse har jag sorterat tvätt och lagt i ett par maskiner, ska dammsuga och plocka undan så vi kan vara ute i eftermiddag. Det blir inte mycket vila här inte. Ellie somnade till men vaknade igen efter en kvart, än så länge glatt jollrande.



Lika solig som min....




Solros på balkongen.


Lämnar er med en skön låt klicka här

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja,det är härligt! enbären är i kryddhyllan och portern tror jag var vid läsken. lycka till och ha en skön tisdag!



Kram

2009-05-26 @ 10:04:37
URL: http://annakalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0