Tipspromenad




C
och jag bestämde oss för att gå Torpa FFs tipspromenad. Hela familjen var laddade för detta. Ellie vaknade ganska
sent idag så även hon var i fas för att komma iväg vid tio-tiden.
Solen lyser starkt även idag.



Stans vitaste ben såg dagens ljus.


Vi mötte upp Micke och Lova som också var sugna på att komma ut i friska luften.



Det går inte fort men det går framåt.


Siri
cyklade idag igen, Lova puttade på. Härligt med fungerande samarbete... Jag gick lite före med Ellie sovandes i vagnen.
Rundan var bara 2,5 km men det tar sin lilla tid med två-åringar, de går sällan rakt fram. Stannade och tittade på en lastbil, Siri vurpade nerför trottoarkanten (hon slog inte sig) vi gick förbi en fotbollsmatch, tjejerna plockade maskrosor. Vi hade ingen brådska...



Ett litet stopp på vägen


Frågorna var svårare än det brukar vara och bingobrickorna hade vi ingen tur med men det var en skön förmiddag!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Jag längtar så efter att få krama mina små barnbarn.

Tack för att du har din blogg då kan vi följa dom o se vad som händer. Vad lilla Trollungen har växt,och Skruttungen är ingen bebis längre. Har tävlat med Caxa i dag det gick bra, men tävlingsmänniska som jag är så 1 poäng från 1:a plats så tar det väl 1 vecka eller så innan det lägger sig. Krama mina fina små barnbarn från mig.

Kram till er också.

Carina

2009-05-03 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0