Så söta..

En rejäl städning klarades av i förmiddags. Alla hjälpte till... Siri dammade sina gosedjur(!) så söt! C och jag fixade resten medans Ellie höll ordning på dammsugaren. Efter lunch fick familjen en välbehövlig vila. C sov på soffan. Barnen i varsitt rum och jag läste mama med en kopp kaffe.

När lilla trollungen väl vaknade var vi andra på g för längesen. C skulle snart springa gårdagens trista match ur benen. Jag kände att lite luft behövdes, en kort promenad till lekparken så tjejerna kunde få leka av sig en del energi.



Ellie satt som en hösäck i gungan men var nöjd och glad av att spana in vad storasyster gjorde för bus.


Imorgon är C ledig, så härligt när vi får en dag tillsammans utan träning, match eller jobb. Nu gäller det att njuta sommaren till max. Jag har börjat läsa Elins härliga blogg. Hon och hennes lilla familj har varit i Vadstena. Vi var påväg dit en vända tidigare i sommar men fick problem med bilen så det blev ett stopp i Gränna istället (Läs här). Nu tänkte vi göra ett nytt försök. Så imorgon är det utflyktsdags, jiiippiii!!!

Ha det gott alla!!!


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas ni får det riktigt mysigt! Självklart får du länka :)

2009-08-10 @ 22:29:05
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: coach outlet

we offer best price of coach purses, the popular serial is Coach Hobos, you will enjoy over 70% discount if you buy coach bags.

http://www.bagworlds.com/

2010-05-22 @ 05:41:54
URL: http://www.bagworlds.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0